Hatzimichelakis, Giorgos (1959-)

Γεννήθηκε: 3 Απριλίου, Πειραιά (Ελλάδα) 
Συνθέτης. 
Απόφοιτος της Ιωνιδείου Προτύπου Σχολής, ευαισθητοποιήθηκε στη μουσική υπό την διδασκαλία του σημαντικότατου μουσικοπαιδαγωγού και συνθέτη Απόστολου Ζυγούρη. Σπούδασε ανώτερα θεωρητικά με τον Κώστα Κλάββα, βυζαντινή μουσική με τον Κωνσταντίνο Κατσούλη και τον Βασίλη Νόννη, σύνθεση με τον Θόδωρο Αντωνίου, στο Κεντρικό Ωδείο Αθηνών. Επίσης, Βυζαντινή και Νεοελληνική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τη μελέτη της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής καθώς και με τον ελεύθερο αυτοσχεδιασμό (κυρίως ως μέλος του συγκροτήματος ΕΡΜΑΙ). Έχει γράψει μουσική για σόλο όργανα, μικρά και μεγάλα σύνολα, συμφωνική μουσική, μουσική για πολλές θεατρικές παραστάσεις και ντοκιμαντέρ. Έχει δεχτεί παραγγελίες από το Γ’ Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, το Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής, την Εθνική Λυρική Σκηνή, από διάφορα συγκροτήματα και σολίστες και τα περισσότερα έργα του έχουν παιχτεί σε αίθουσες της Ελλάδας και του εξωτερικού. Από τις σημαντικότερες συνεργασίες του είναι αυτή με την τσιμπελίστα Αγγελίνα Τκάτσεβα για την οποία έχει γράψει πάνω από 30 έργα τα οποία έχουν τύχει πολλών εκτελέσεων με διάφορες ελληνικές ή ξένες ορχήστρες και σπουδαίους μαέστρους (Μίλτος Λογιάδης, Σαούλιους Σοντέσκις, Ευγένιος Μπουσκόφ).Επίσης, συνεργάστηκε με τη χορογράφο Μαρία Μ. Χορς και έγραψε μουσική για τις χορογραφίες της στις Τελετές Αφής και τις Τελετές Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας του 2000, 2002, 2004 και 2006, (Παραγγελίες Ολυμπιακής Επιτροπής Λαμπαδηδρομίας). Έργα του κυκλοφορούν από διεθνείς δισκογραφικές εταιρείες (1ο κουαρτέττο εγχόρδων AGORA MUSICA, Νέι για σόλο φλάουτο Magni), ενώ έχει επιμεληθεί και διευθύνει πολλές δισκογραφικές παραγωγές ερευνητικού περιεχομένου πάνω στην ελληνική δημοτική μουσική.
Έργα: Κοντσέρτο Φαντασία για Σαντούρι και Ορχήστρα Εγχόρδων, για 5 Γυναικείες Φωνές (Επί κλινης μου), για Όμποε - Βιολί - Βιόλα & Τσέλο (Nuba),   Κουαρτέτο Φλάουτων (Χειμωνιάτικη Εικόνα ΙΙΙ), κομμάτια για Πιάνο (Inland II), για Άρπα (Toy Story ΙI), Καντάτες (Ο εις τον Σταυρόν Λόγος), για Βιόλα (Αράκ Χαβά), για Κοντραμπάσο (Invetion II), Θεατρική Μουσική (ΟΜάγος της Φωτιάς), για Κλαρινέτο και Πιάνο (Χειμωνιάτικη Εικόνα ΙΙ), Σαντούρι & Τσέλο (Suite II), για Φλάουτο & backround (Modus orientalis I), Fantasia για Πιάνο (to Cloe), Ηλεκτρονική Μουσική (Μικρολυμπιακά), για 2 Φλάουτα (Nai II), για Φλάουτο & Νταούλι (Εις Μνημόσυνον), Όπερα Δωματίου (Φαρμακευτριαι), για 4 Χέρια (Τέσσερις Χοροί της Καππαδοκίας), Σονατίνες για Πιάνο, για Φλάουτο & Κιθάρα (Πέραν του Μυστηρίου), για Όμποε (Σμικρόν), Κινηματογραφική Μουσική (Dia de los Muertos), για 2 Πιάνα (Το όνειρο του Αντόνιο), για 2 Πιάνα με 3 εκτελεστές (Anakatranafrata), για Bar. Sax - Τσέλο & Κοντραμπάσο (Κύριε Ελέησον), Κουντέτο Ξύλινων Πνευστών (Τρεις Χοροί της Μυροβόλου), Ελληνικά Παραδοσιακά Κάλαντα, για Τρομπέτα (Νυχτερινό Κάλεσμα), για Τσίμπελ (Κανόνας Διηνεκής), για Φλάουτο & Τσίμπελ (T[w]o Angelinas)17 Fragmenta Antiqua for cymbalum, και Παραδοσιακή Βυζαντινή Μουσική (Εις σε ψηλά βουνά).                                                                      (προσωπική μαρτυρία)